Bortkastad dag

Den här dagen kan jag vara utan. Vaknade med ont i halsen och hostig. Nåja, jag gick upp och tog en stor kopp te med honung i. Det har jag i och för sig alltid men jag tog lite extra idag. Trodde det skulle hjälpa mot det onda i halsen. Det gjorde det bara så länge drack. Efter frukosten så kom nästa smäll. Gallanfall! Den skiten har hållit på tilloch från hela dan. Lyckades få maken att köra till apoteket så jag kunde inhandla lite nödvändigheter någonnstans däremellan anfallen. Nu senast har jag tillbringat ca tre timmar i sängen vridit mig i plågor. Inte ens min tablett hjälpte fullt ut. Förhoppningsvis har skiten gett med sig nu så jag kan få en lugn kväll.

P.g.a. ovanstående så har jag inga bilder till Fototrissen idag utan det får vänta en dag eller två.

See You!
Bibbi

One thought on “Bortkastad dag

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

