Gnällig

Idag är jag gnällig. Natten till idag så vaknade jag exakt 2 minuter över varje hel timme. Och varje gång så var jag tvungen att gå upp och gå på muggen. Sen tog det ett tag innan jag somnade om eftersom jag hade en mycket otrevlig huvudvärk. P.g.a. tabletterna jag käkade igår för gallanfallen vågade jag inte ta någon annan huvudvärkstablett under natten utan det fick vänta till i morse. Och den huvudvärken jag hade när jag klev upp var inte kul. Maken höll på att plocka ur diskmaskinen när jag kom ner och det skramlandet och klirrande skar rakt igenom huvudet. Övervägde ett tag om jag skulle kasta en kniv eller något på honom för att få honom att sluta låta men inte ens det orkade jag.

När huvudvärkstabletten hade börjat verka så åkte jag till jobbet och vår underbara kaffemaskin.Min livräddare sådana här dagar.

När jag startade bilen och skulle åka hem så pep det och det stod ganska klart att den ville ha soppa. Så det var bara att stanna på macken på vägen hem. Väl hemma upptäckte jag att vissa saker saknades så dottern och jag åkte till affären och gjorde lite kompletteringsinhandling. Där ringde mobilen och maken frågade om vi ville ha middag när vi kom hem. Yes, please. Min make är underbar i vissa lägen.

Nu ska jag slumra i soffan, förlåt läsa bloggar, tills det är dags att slänga sig i sängen.

See You!
Bibbi

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

