Fotosafari en måndagkväll

Fortfarande hostig och snorig men arbetsveckan har börjat, det är fullt ös så det blir inte mycket vila. Efter jobbet så fixade jag snabbt middag till mig och sonen som fortfarande är hemma från skolan. Dottern hade ätit när hon kom hem från skolan så hon var inte hungrig. Efter middagen drog hon och jag iväg till Sickla för lite inhandling. Mat till djuren, en guidebok för Dublin, ett besök på apoteket m.m. På vägen hem så tyckte dottern att det var så vackert väder att hon och jag borde ta oss en lite fotosafari. Så vi åkte hem och lastade av de inhandlade varorna och drog iväg igen. Hittade en väg som jag aldrig åkt förr och det var som att komma till ett helt nytt ställe. Vägen har jag åkt förbi i alla dessa år men aldrig svängt in på.

Några av bilderna från fotosafarin.

See You!
Bibbi

2 thoughts on “Fotosafari en måndagkväll

  1. Fibromorsan

    Härliga foton som man blir glad av att se – som vanligt! Och som vanligt har jag inte själv fått tummarna loss för att lägga ut en enda bild :0S
    Vet du förresten vad det betyder när det blinkar F– ?? Eller rättare sagt – vad kan jag göra för att bli av med det?? Ibland hjälper det att kvickt snurra till zoomen alt stänga av eller återställa fabriksinställningarna, men ibland får jag ge mej o lägga undan kameran ngr dagar – och naturligtvis kommer det alltid just när det är som mest olägligt :0(

  2. Peggy

    Tack för tipset 🙂 då ska jag låta den äta lite sniglar i stället för torrfoder 😉
    Hoppas att allt är bra vännen!
    Kram!

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

