Hostigt och reklam

Tisdag har det visst blivit. Ser du Ama, jag har koll. Hostandet fortsätter men maken är sämre än jag. Men är det inte nästan alltid så att så fort karlarna blir lite förkylda så är de nära döden? Åtminstone är det så med de flesta män i min närhet. På jobbet har min kära kollega också åkt på snörvlandet men där är det inte jag som är smittkällan utan hennes barnbarn. Det verkar som om de flesta omkring en är förkylda just nu. Oavsett var man är hör man snörvlandet och hostandet. Men som den obotliga optimist jag är så hoppas jag att det är höstens enda förkylning som besitter kroppen just nu.

Som vanligt sitter jag i soffan med laptopen i knät samtidigt som Tvn är på. Jag vet inte om det är jag eller om reklamen blivit sämre. Kan vara att jag är så förbaskat trött på den men jag är övertygad om att den har bliti sämre. Var är humorn? Var är de snygga och överraskande reklamsnuttarna? Jag har bara en kommentar om den pågående valreklamen: Boooooooooring!

Som kontrast får ni en bild till från gårdagens fotosafari.

See You!
Bibbi

2 thoughts on “Hostigt och reklam

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

