Fotopubliceringen flyttad

Onsdag, mitt i veckan m.m. Snart dags att åka iväg med sonen till träningen.

Tänkte bara berätta att jag har återinvigt min fotoblogg BIBBIS FOTON. På den sidan kommer jag att publicera de flesta av mina bilder i fortsättningen. Okej, en och annan kommer säkert dyka upp här också men jag har gjort inställningarna så att bilderna kan vara mycket större där. Halva vitsen med att se bilderna på datorn är ju att man kan ha dem ganska stora.

Jag ska försöka hinna med ett vettigare inlägg imorgon kväll. Tills dess får ni ha det så bra.

Kram
Bibbi

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

