Olika beslut

Så har det åter igen blivit torsdag. Klart störigt vad veckorna flyger iväg. Idag hämtade jag upp sonen i skolan på väg hem eftersom han slutade så sent. På jobbet är det fullt upp men jag vet inte riktigt med vad. Jag tycker att jag inte kommer någon vart men uppenbarligen gör jag något eftersom dagarna försvinner lika snabbt som löningen.

Jag har haft kameran med mig nästan varje dag och tagit en del bilder. Kommer strax att lägga upp några på min fotoblogg.

Jag har ju varit med i 365 Foton 2010 men nu har jag belsutat mig för att hoppa av. Jag ligger efter med med 200 bilder och jag har tappat intresset för den listan. Känner att jag vill fota det som finns framför mig i stället för att följa en temalista. Jag kommer att fortsätta att vara med i Fototrissen när jag kan.

Imorse var det dimmigt värre när jag skulle till jobbet. När jag kommer ut till bilen så är varenda ruta täckt av ett lager med frost som satt som berg. Efter en stund hittade jag skrapan och lyckades få rutorna rena så man såg ut genom dem. Nej, jag har ingen motorvärmare eller kupévärmare än. Tid för montering är bokad men vi fick ingen tid förrän den 12 oktober så jag får stå ut med att skrapa rutor och sitta i en kall bil ett tag till.

Nu ska jag göra en speedrunda hos ”mina” bloggare. Önskar er en mysig kväll och en underbar fredag.

See you!
Bibbi

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

