Fototriss del 111: Alla lika, alla olika

Det bidde ingen Fototriss för mig förra veckan men jag tar nya tag nu. Veckan tema är Alla lika, alla olika. Ett tema som man kan tolka på hur många olika sätt som helst. Jag tjuvkikade lite hos andra trissare för att få lite inspiration. Eftersom jag undviker att publicera bilder på människor (om jag inte har kunnat fråga dem naturligtvis) på mina bloggar så valde jag den här tolkningen. Bilderna är från makens och min promenad på eftermiddagen idag. Aspblad i lika och olika skepnader.

Massor med fina och inspirerande tolkningar hittar ni som vanligt H Ä R !!!!

11 thoughts on “Fototriss del 111: Alla lika, alla olika

  1. Bibbi

    Tror jag hoppar över det. Jag har just lagt ner projekt 365 Foton 2010 för att jag har för lite tid och jag känner att jag inte kan lägga ner tillräckligt med tid på fler utmaningar. Kul idé och jag hoppas att andra hänger på. Tack för din fråga i alla fall.

  2. Yvonne

    Hej, hej!

    Åh, så jädrans vackert triss!!! Hela din blogg är snygg förresten!

    Om du, liksom jag, redan längtar efter FotoTriss, så har jag längst upp till höger på min blogg lagt in Mister Linky jag också, men för RIMMADE NYHETER. Vill du va’ me’?
    Kika in hos mig och kolla vad RIMMADE NYHETER handlar om …

    Trevlig helg till dig från mig!

    / Yvonne

  3. Wille

    Alltid lika spännande att se vad du och din kamera har gjort. Kanin sköna bilder. Vad har du för kamera? Ha det gott Wille

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

