Attans vad kallt det har blivit

Och i veckan har luften haft väldigt bråttom så det har varit rent obehagligt att gå utanför dörren. Men som den trogne medarbetaren man är så går man ut till bilen och körtill jobbet. Dock har det varit varmt i bilen de senaste dagarna som tur är. Men nu är det äntligen fredag och en skön helg ligger framför oss. Åtminstone för oss som slipper jobba.

Dottern och jag funderar på att besöka det stora möbelvaruhuset från Småland imorgon. Det är lite småprylar jag vill titta på. Okej, en del lite större också men de ska inte inköpas nu. Jag måste också försöka få tag på lite duschtvål, hudlotion m.m. i resestorlek. På torsdag åker jag och resten av kontorsfolket på jobbet till Dublin. Lite konferens och en hel del turistande på gång där. Återkommer naturligtvis med reserapport när jag kommit hem.

Vill ni se mina senaste bilder så gå till min fotoblogg.

Nu är det dags för lite seriöst slappande i soffan resten av kvällen.

See You!
Bibbi

One thought on “Attans vad kallt det har blivit

  1. Ama de casa

    Kallt var bara förnamnet i morse! Det var åtta grader. ÅTTA! Samma temperatur som i Stockholm…
    Sen skärpte det till sig och gick upp till 25 på dan. En bra kompensation tycker jag 🙂

    Ha det så himla kul i Dublin!

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

