Fototriss del 113: Tävlingstemat är COOL

Så var det dags för tävling i Fototrissen. Priset är en cool compakt videokamera från Coolstuff. Vill du ha hjälp med att välja julklapp till någon som har allt så gå in på deras julklappsgenerator. Okej, jag vet att mina  bilder inte kommer att vinna men jag hade inga bra idéer. Vad säger min triss då? Jo, att det är hög tid för mig att frosta av min frys. Ja, jag tolkade temat Cool bokstavligen som kall eller kyla. Och min frys är kall, full med frost som skall bort så fort jag får några timmar över och det är minusgrader ute.

En massa Coola trissar hittar ni här.

6 thoughts on “Fototriss del 113: Tävlingstemat är COOL

  1. Leena

    Sköna närbilder, man känner riktigt kylan! Kanske inte så roligt att frosta av frysen men det behöver ju inte vi andra göra, vi kan bara njuta av bilderna 🙂

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

