Min tolkning av Skriet

Idag orkar jag inte tycka så mycket om ditten och datten. Jag hade kameran med mig till jobbet och hittade ett litet spindelnät i en liten skreva i berget. Nätet hade en massa minidroppar efter snöflingor som hade fastnat i det som nu hade tinat. Tog väl en 10-15 bilder varav en par tre stycken blev okej. En av dem är den här:

Sen tog jag en liten promenad till brorsan. Hans yngsta son hade fått en mask som han försökte skrämma mig med. I stället fick jag en idé och tog ett par bilder. Tänkte att jag skulle förnya en världsberömd tavla lite grann. Resultatet blev så här:

3 thoughts on “Min tolkning av Skriet

  1. anne

    Urläckert foto på spindelnätet!!!

    Sv.Ta med dig sällskap på Harry Potter du, det är alltid kul att kunna diskutera med någon efteråt! 🙂

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

