Ett ljus i mörkret

Ett ljus i mörkret tändes när jag klev in på Icamammans blogg. Jag har förärats en Award.

Tack snälla, söta Icamamman. Du räddade min dag.

BEAUTIFUL BLOGGER AWARDS REGLER
 – Som vinnare ska du kopiera in denna i din blogg.
– Tacka och länka till den du fick priset av.
– Skriva 7 saker om dig själv.
– Skicka vidare awarden till 7 av dina vänner. 

Så var det det här med 7 saker om mig själv.

  1. Just nu har jag blåmålade tånaglar.
  2. Jag har, till slut, anslutit mig till Facebook.
  3. Jag är nästan blind utan mina glasögon.
  4. Jag har bestämt mig för att ta upp tavelmålning.
  5. Jag ser ut som brottsling i mitt pass.
  6. Jag fullkomligt älskar att ha körkort och bil.
  7. Jag är löjligt förtjust i danska designprylar.

Och till dessa 7 ger jag denna BoggAward:

Nu ska jag bara gå in till dessa sju och tala om för dem att de är belönade. 😉

    3 thoughts on “Ett ljus i mörkret

    1. Helena

      Nämen va gullig du är 🙂
      TACK !
      Ska försöka ta tag i bloggandet igen. Saknar det….Har bara inte haft tid. Lite trött på mitt tids-och energikrävande jobb….

    Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

