Thank God It’s Friday

Så var det äntligen fredag kväll. Idol är avslutad för den här veckan och Weise åkte ur. Jag tycker nog att Olle var sämre men jag misstänker att Gotland kraftsamlade och röstade kvar honom. Skit samma just nu, han åker nästa vecka.

Det börjar ordna upp sig på jobbet och det känns som om jag faktiskt har fått en del uträttat den här veckan, till slut. Nu är det ”bara” bokslutsprylarna som ska fixas så kan man återgå till den vanliga lunken. Kan man ju alltid hoppas på.

Vad ska man göra i helgen som ligger framför oss då? Tja, det blir väl det vanliga med handling, städning och eventuellt lite bakning. Funderar på matbröd eller lussebullar. Vi får väl se vad energin räcker till. Det är gråvädret gör ju inte att man får någon extra energi direkt. Jag ska försöka få tag på något slags formar som jag kan frysa lite större ishjärtan i. I Fototrissen för ett par veckor sedan var det en tjej som hade frusit in nypon i ishjärtan (http://saravillfara.se/2010/11/09/fototriss-cool/) och gjort ett slags julgransprydnader av dem. Jätteläckert! Så jag tänkte stjäla idén och göra likadant om jag nu hittar några bra formar till det.

God natt på er!

4 thoughts on “Thank God It’s Friday

  1. Bibbi Inläggets författare

    Jag misstänker att de smälter då så jag tänkte ha dem i granen ute på tomten. Om det nu inte blir plusgrader för då blir det ganska misslyckat. 😉

  2. annamis

    Nja, jag tycker nog att Olle var bra! Men Weisse är bra han också. Bäst är ändå Jay! Svårt i sluttampen när de flesta är nog lika bra ändå.

  3. Peggy

    Fast jag tror att det skulle bli lite coolt med rosa klänning till rött hår 🙂 jag är bättre men inte helt bra 😦 jag kanske måste byta antibiotika för jag tycker att det borde vara borta nu, men jag får väl se efter helgen…det värsta är att jag inte helt säkert vet vad det är för något, tandis kan inte säga ännu om det kommer från någon tand utan det ser man först efter några veckor på röntgen 😦 jag hoppas verkligen att det är bihålorna för annars väntar ett helvete och jävlar vad dyrt det blir!!
    Ha en skön helg vännen!
    Kram!

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

