Koll på läget

Söndag kväll och första advent. Idag har vi tänt det första ljuset medan snön har vräkt ned utanför fönstret.

Satt och funderade på det här med julklappar och upptäckte att jag idag, den 28 november har fixat de flesta julklapparna. De jag inte har inhandlat vet jag i alla fall vad jag ska köpa. Några är beställda på nätet men bara på ställen jag handlat förut och litar på. Jag är helimponerad av mig själv. Att vara så här organiserad och tidig tillhör inte mina vanor. Undrar om jag håller på att bli vuxen? Nä, så kan det inte vara. Måste vara en lycklig slump bara.

Imorgon är det jobb igen som vanligt men på tisdag ska jag på kurs inne i den stora staden. Jag håller mig helst utanför stan numera. Tycker det är så störigt med en massa människor som springer hit och dit. Jag blir tyvärr likadan efter en stund där inne. Stressnivån stiger ganska radikalt.  Jag överlevde 20 år medan jag jobbade där så enenda dag ska jag nog klara.

See you!

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

