Frostiga bilder från igår

Så var det då äntligen fredag igen. Vintern öser ned med jämna mellanrum där ute. Men det är åtminstone inte lika kallt nu som det var i början på veckan. Samtidigt som vi hade 15 – 16 grader kallt så svepte en massa dimma över oss och gjorde att träd och buskar fick ett lager av otroligt vacker frost på sig.

Idag skulle jag göra pepparkaksdegen. Trodde att jag hade kollat allt men när vi började plocka fram ingredienserna så hade jag missat att kolla sirapen. Fanns ingen. Eller jo, det fanns men det var kanske en eller två matskedar i botten på flaskan. Suck! Jag blir så trött på mig själv ibland. Så det får vänta tills imorgon och bakningen får bli på söndag.

See you!

3 thoughts on “Frostiga bilder från igår

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

