God fortsättning

God fortsättning till er alla. Jag tänkte göra ett litet inlägg så här på Annandag jul.

Julafton var trevlig tillsammans med familjen. God mat, julklappar och trevliga människor. Maken hade fattat min ofina och väldigt handgripliga vink om vad jag önskade mig. Jag hade skrivit ut exakt vad jag ville ha samt skrivit ut en karta på var affären låg. Så jag fick ett silverarmband från Pandora med några berlocker. Tack, min älskling! En perfekt present för nu kan jag önska mig berlocker till armbandet i fortsättningen.

Ungarna fick bl.a. pengar av brorsan så idag var vi iväg och inhandlade ett Wii fit med balanceboard. Kan bli en intressant upplevelse.

I övrigt har jag suttit och gått igenom mina bilder. Är nu framme i april 2009. Men attans vilken tid det tar men bilderna blir bra i alla fall. Det är mest beskärning och lite kontrast som jag ändrar på dem men det tar sin tid.

Igår kväll/natt satt jag, maken och dottern och tittade på en film. En väldigt låååång film och en väldigt gammal film. Borta med vinden, om namnet är bekant. Den är från 1939 och vann då en 8-10 Oscars. Min mor gillade filmen då hon såg den på 50-talet (tror jag. lite svårt att fråga henne eftersom hon varit död i 10 år). Mitt omdöme om filen: Lååååååååååång och deprimerande. Den håller INTE till idag. Bäst före datum passerat för väldigt länge sedan. Så om du inte är inne på att bli deprimerad och vill slösa bort 3 timmar och 45 minuter av ditt liv så se inte den filmen.

Nä, dags att fortsätta med bilderna så jag blir klar någon gång.

See you!

One thought on “God fortsättning

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

