Komma i gång igen

Det här, mina vänner, är vad som ska få mig att komma igång igen. Jag har ju redan lyckats gå ned en del men nu ska jag ta tag i det hela igen och gå ner ännu mer. Man har ju lite att ta av för att uttrycka sig snällt. Och jag avskyr att inte kunna ha de kläder som jag tycker är snygga bara för att det buktar ut på fel ställe eller för mycket på rätt ställe. Kom dock underfund med att jag måste skaffa en ny sport-bh. Det var väldigt obekvämt med skumpandet när jag utförde vissa moment i Wii Fit. Mina gamla sport-behåar är alldeles för stora och håller inte the ladies på plats. (Uttrycket kommer från What not to wear)

Ja ja, ni kommer antagligen att bli plågade med hur det går för mig under våren.

One thought on “Komma i gång igen

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

