Tre dagar

Så har jag arbetat de tre första dagarna på det här året. Det är otroligt vad man vänjer sig vid att vara ledig fort. Jag tycker att det är jobbigt att gå upp tidigt i normala fall men när man har varit ledig är det än värre. Jag + trött = SANT!

Och eftersom jag inte har så mycket mer att skriva, avskyr vintern och längtar efter sommaren så får ni en bild som är intimt förknippad med sommaren.

One thought on “Tre dagar

  1. Peggy

    Vilken underbar bild! gud vad jag längtar till värmen 🙂 klänningen är inte babyrosa utan den är mer ”gammalrosa” eller vad det heter , MEN jag är tveksam så jag får fundera lite till 🙂
    Yep jag ska njuta av min ledighet!
    Kram på dig!

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

