Ny dator

Okej, nu har jag en ny dator. De flesta av mina filer är räddade och kommer strax att överföras hit. Men, och detta är ett stooort MEN alla mina web-favoriter är borta. D.v.s. ALLA mina braiga websidors och favoritbloggares direktlänkar är borta. Ovanpå deta är ALLA mina kontakter i mailen kaputt väck. Hipp hipp hurra – INTE! Jag får ägna ett flertal timmar till att försöka komma ihåg alltihop och lägga in det igen. Är inte livet underbart ibland så säg?! När maken kommer hem så ska jag nog få mailen att funka också. Det är någon liten inställning som jag missat för det hämtas inga mail utan den klagar bara på att den inte får någon kontakt med mailservern. Stööön!

One thought on “Ny dator

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

