Födelsedagsfika och träning

Söndag kväll

Igår: Födelsedagsfika för sonen med en Vahlronatårta från Maxis bageri. Den åts med vispad grädde och smakade underbart. Broders nya flickvän introducerades också. Fick ingen särskild uppfattning om henne då jag inte snackade så mycket med henne. Verkar lite blyg men jag tycker dte var lite taskigt av brorsan att presentera henne för oss alla på en gång. Efter att folket gått hem körde jag min träning med Wii och kväll med Melodifestivalen. Varför tittar jag på eländet? Jag blir lika besviken varje gång. Lägg ned skiten.

Idag: Dottern och jag åkte till Sickla och handlade lite. En ny sport-bh till mig bl.a. Efter lunchen kom min far över på lite mer fika och Gin Rummy-spel. Sen var det dags för lite mer träning med Wii. Nu sitter jag och tittar på Gordon Ramsey på 5:an.

2 thoughts on “Födelsedagsfika och träning

  1. Ama de casa

    Att äta grädde till tårta, blir inte det tårta på tårta det? 🙂

    Neeeej! Inte lägga ner schlagern! Jag är grymt beroende… Fast jag håller med om att det inte har varit särskilt bra i år.
    🙂

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

