Foton en måndag

Måndag och jag har bestämt mig för att jag nog skippar Fototrissen den här veckan. Men ni ska få lite andra bilder istället.

En bild på orkidén jag inhandlade här om dagen. Jag hade sagt att jag inte skulle ha några fler orkidéer men de är ju sa fina.

Även om jag är trött på vintern så finns det inte så mycket annat att fotografera där ute så här får ni lite isbilder,

Och spaden står fortfarande på fel ställe och nu har handtaget blivit isat.

One thought on “Foton en måndag

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

