Fototriss del 128: SE UPP! (Tävling)

Så kliver jag in i veckans Fototriss med temat SE UPP. Det kan ju vara en varning lika väl som något man ser när man ser upp. Veckans Fototriss är också en tävling där man kan vinna ett presentkort på 1 000:- hos COOLSTUFF. Om du inte har tittat in hos Coolstuff förut så kan jag verkligen rekommendera ett besök där. Det går inte att beskriva hur mycket roliga prylar de har utan det måste ses. De har upplevelser också som grädde på moset.

Men för att återgå till veckans triss. Första bilden fick jag se när jag såg upp över hustaken i morse.

På andra bilden ser man is som hänger ut från taket på jobbet. Här får man se upp så man inte får isklumparna i huvudet eller på bilen. De flesta av oss ställer bilen ett par meter ut från husväggen för att undvika ”möjligheten” av intryckt motorhuv.

Tredje bilden hittade jag när jag gick under en gångbro och såg upp.

Det var min triss den här veckan. Fler trissar att SE UPP med finns som vanligt hos Helena.

11 thoughts on “Fototriss del 128: SE UPP! (Tävling)

  1. Bildgatan

    En härlig triss med mycket att se upp till och för. Bra att du såg upp så du fick med den vackra färgsymfonin i himlen.

  2. Tinezza

    Snygga bilder och en fin fin triss. Har kollat in fler bilder i din blogg och du har tagit jättemånga fina bilder.

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

