Fototriss del 129: ÖPPEN

Puh, nu har jag haft lite tid att ägna mig åt Fototrissen. Jag hade en idé redan i söndags men har inte haft tid och ork att förverkliga den förrän idag. Okej, det är ingen världsomvälvande idé men jag kom på något i alla fall. Temat är Öppen och det är ju en tolkningsfråga vad man anser gå in i det temat. Jag bestämde mig för att tolka Öppen så här:

Först ett mjölkpaket som avslöjar att vi dricker lättmjölk i vår familj, men det är Öppet.

Sedan en låda som är Öppen.

Och till sist en skåpdörr som är öppen och visar en liten, liten del av min samling vinylskivor.

Det var min tolkning. Nu tycker jag att ni klickar på bannern och kollar in fler ÖPPNA tolkningar.

3 thoughts on “Fototriss del 129: ÖPPEN

  1. Ama de casa

    Mina vinylskivor rök i samband med flytten hit till Spanien – hade inte plats, helt enkelt (ingen grammofon heller för den delen)

    sv: TRIST att det snöar igen, men snaaaaart är det vår!
    🙂

  2. jacglenphoto

    Vinylskivorna var häftig – det är som att öppna en dörr till en helt ny värld för de unga eftersom de knappt sett en vinylskiva …
    Härlig triss.

  3. BruniusArt

    Tjusig tolkning av temat, och jag tycker det är trevligt med inlägg som kommer lite sporadiskt under veckan och inte bara en duns av 100 inlägg på söndagen. Det blir jobbigt å kolla igenom dem alla då 😉

    Jag gillar den sista bilden bäst, jag blev genast nyfiken på att se mer av din samling.

    Passar även på att tacka för din fina kommentar hos mig 😀

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

