Våren vs Vintern och utvecklingssamtal

Så har vi haft utvecklingssamtal för dottern också. Jag bara älskar att gå på utvecklingssamtal för mina ungar. Det går skitbra för dem i skolan och jag är superstolt över dem. Utvecklingssamtalet gjorde att vi tog en tur till Tutto Italia och åt middag. Annars hade middagen blivit jätte-sen och det är inte läge för det när man ätit lunch kvart i elva. Jag var döhungrig.

I övrigt så har maken lyckats fixa till ett möte uppe i Dalarna imorgon så han kommer att dra tidigt som f-n imorgon bitti och kommer inte hem förrän på torsdag. Suck! Men en god nyhet är att min superintelligenta dotter har lyckats fixa Prao på ett mysigt fik i Forum. Om hon sköter sig ordentligt och har en himla tur så hoppas vi att hon kan få sommarjobb på samma ställe. Men vi får äl se hur det går.

Idag gjorde en förbaskade vinter ett intrång igen. Mitt på dagen och tidiga eftermiddagen så SNÖADE det igen. Stööön! Men sen övergick det i regn och regn tär på de återstående snöhögarna. Våren håller på att ta över igen fast långsamt. Svinkallt på nätterna och lite småkyligt på dagarna. Istapparna som bildas på olika ställen ser ganska läckra ut.

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

