Regnig 1 april

Japp, det är fredag igen. En regnig sdan dessutom. Men det är helt okej tycker jag. Vårvintern är väl bland de få gånger som jag uppskattar att det regnar. Varför? Jo, det gör att snön försvinner snabbare. Om vi nu kan få lite sydliga vindar så eländet torkar upp så blir det bra.

Det är ju 1 april också. Är det någon som blivit lurad idag? Jag vet inte om jag har gått på något – än. Men det visar sig väl så småningom och i så fall bjuder jag på det. Vad har ni för planer för helgen då? Det jag vet ska göras i helgen är att min bil måste få sig en tvättning. Den är så skitig nu så man vill helst hålla säkerhetsavstånd så inte smutsen hoppar över på en. Jag har en vit jacka och försöker att inte nudda bilen med den. Ja, utsidan alltså. Insidan är inte fullt så skitig, mest dammig. 😉

Innan jag slutar terra er för idag så får ni lite regniga bilder som jag tog mitt på eftermiddagen.

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

