Fototriss del 133: Stilleben

Veckans tema i Fototrissen är Stilleben. En rejäl utmaning för mig som har haft fullt upp med annat hela helgen. Jag hade gärna velat arrangera mycket mer och leka med ljuset mer. Men eftersom jag vet att jag kommer att ha ännu mer att göra resten av veckan så bestämde jag mig för att ta bilderna idag. Första bilden har jag inte ens arrangerat. Borsten låg bara där jag lagt den för torkning efter att ha skrubbat bilens gummimattor.

Nästa bild har jag arrangerat i all hast på glasbordet på framsidan.

Sista bilden är på min akvarell-låda efter att den har blivit använd av mina barn.

Fler fina foton på Stilleben hittar du om du klickar på den lilla bannern här nedanför.

12 thoughts on “Fototriss del 133: Stilleben

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

