Ett par dagar off line

Söndag kväll och den här dagen har varit så skön. Solen har lyst och värmst oss frusna nordbor. Vi har fikat och ätit lunch utomhus och njutit ordentligt. Och nu är jag ledig resten av veckan också så livet kunde inte vara bättre just nu. Tyvärr så pausar Fototrissen också ett par veckor. Helena som håller i den har precis blivit mamma för andra gången. Grattis! Och hon vill ju naturligtvis ägna sig åt den lilla nya familjemedlemmen helt och fullt.

I trädgården har det börjat växa ordentligt. Krokusarna och skillorna blommar för fullt. Tulpanerna växer så det knakar och idga upptäckte jag att en min påskliljor har slagit ut. Perfect timing lagom till påsk. ¨Så hrä ser en av korkusarna ut om man tittar lite närmare på den.

Nu min kära vänner blir det några dagars paus. Bilden har Vicke gjort. Vet inte om han bloggar fortfarande för jag har tappat hans web-adress i och med min datorcrash för ett tag sedan. 

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

