Fototriss del 134: Så här ser det ut där jag är, del 11

Jag har haft fullt upp så jag missade att Helena kört igång med Fototrissen igen. Av någon anledning så kikade jag in hos henne idag och upptäckte att den var igång och denna vecka med temat Så här ser det ut där jag är.

Med tanke på hur det har sett ut idag här i Stockholmstrakten så var det bara att ta kameran och gå ut och ta några bilder i trädgården. Våren känns väldigt lååååååångt borta. Massivt snöfall när jag körde till jobbet i morse och sedan har det regnat och snöat om vart annat. Sena eftermiddagen och kvällen var det tyvärr snön som dominerade.

Så här ser det ut där jag är idag. Vill du se hur det ser ut på andra ställen så klicka in till Helenas sida för FOTOTRISSEN.

7 thoughts on “Fototriss del 134: Så här ser det ut där jag är, del 11

  1. Beppan

    Oj så vintrigt det var hos dig! Var du nu håller till någonstans ivårt avlånga land….. Hos mig är snön borta sedan ett par veckor tillbaka – och jag vill inte se något av den på väldigt länge! Nu vill jag ha sol, värme och grönska 🙂

  2. Karpstryparn

    Ojdå, här var det vinter, ser jag. Var ett bra tag jag var inne på din blogg nu, så jag tyckte det var dags för en liten visit.

  3. Tant Otto

    Hm de haglade här nere hos oss i förrgår och kylan den har stannat ..burr!
    Men den får nog ge sig snart för våren har kommit långt hos oss…men minusgrader har det varit några nätter nu…is på vattenhinkarna i hagen…

    Fin triss…fast snön kan jag vara utan. 🙂

  4. Jah Hollis

    Vintern ger sig inte där uppe i norr. 🙂
    Här i Malmö har vi i alla fall inte drabbats av någon snö.
    Fint fångad triss.

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

