Aningen bättre

Aningen varmare idag och nästan inget regn. Annars jobb som vanligt. Maken jobbade hemma och hade fixat till så vi grillade hamburgare när jag kom hem. Smaskens. Hamburgarna gör vi själva av vanligt nötfärs som trycks ihop med form som jag hittade på Clas Ohlson för flera år sedan. Det blir mycket godare och bättre än de färdiga man kan köpa. Efter middagen tog jag en liten promenad med kameran  högsta hugg. Några av bilderna ser ni här nedanför.

Just nu tittar jag på Aktuellt och ett inlägg där sossarnas nya ”ledare” Juholt visas från sitt 1:a maj tal. Han ser ut som och låter som en begbil-försäljare från 60-talet. Helt opålitlig alltså. Sonen tycker han påminner om Stalin. Det är svårt att ta en sådan människa på allvar. Vi kan väl bara konstatera att sossarna har problem. Nu står en tönt – Urban Ahlin – och argumenterar för att vi ska ta hem våra plan från Libyen m.m. Min åsikt? Tja, om planen med sina piloter gör nytta så är det väl bara att fortsätta tills svinet har gett sig där nere. Förlåt alla grisar. Jag tycker att man borde bomba skiten ur Kadaffi och hans anhang. Det har dödats och skadats alledeles för många civila redan. Gör processen kort.

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

