Innan jag somnar på soffan

Så var det då äntligen fredag kväll och jag kommer antagligen att somna på soffan ganska snart. Men innan dess tänkte jag få till ett inlägg.

Dagens väder: Det har varit strålande sol men blåst svinkallt.

Okej, vad tror ni om det här med Usama Bin Ladin då? Är han död eller inte? Ärligt talat så vet jag inte vad jag ska tro. Det jag har läst om det hela gör att man blir ännu mer förvirrad. Om de nu fångade honom och dödade honom, varför visar de inga bilder på honom då? Det hade ju varit det enklaste sättet att visa att de fixat saken. Och det här med DNA-provet. Ett DNA-prov tar ju några veckor att ta fram. Hur fixade de till det på någon dag? Var finns kroppen? De påstår att de enligt muslimsk sed var tvugna att begrava honom inom 24 timmar eller vad det nu är, så då sänkte de kroppen i havet. Hmmmm.
USA får ursäkta men utan hållbara bildbevis och bevisat DNA-prov så har jag väldigt svårt att tro på hela den här historien.

Ja, ja, det lär väl visa sig till slut hur det är med den saken.

Jag hade kameran med mig till jobbet och tog några bilder i skogsbacken bakom huset där. Jag försökte fånga daggen på gräset innan den dunstade. Bilderna blev inte så knivskarpa som jag ville eftersom jag inte hade något stativ eller några närbildslinser på kameran men de blev hyfsade.

Den sista bilden visar att det nog kommer att bli en del blåbär i år också.

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

