Telias förbannade internet

Okej, nu ska vi se om internet orkar hålla sig vaket tillräckligt länge för mig för att hinna lägga ut ett inlägg. Antagligen inte eftersom Telias internetuppkoppling är så otroligt katastrofalt dålig just nu. Det har svajat och lagt av ända sedan i fredags. I går, söndag var det helt nere större delen av dagen. Att ringa och försöka felanmäla funkar inte heller eftersom man hamnar i en jävla telefonsvarare där man kan knappa sig till döds. Och av någon anledning så funkar det i stort sett alltid när de automattestar ledningen hit och sedan skyller de på vår utrustning. Att vi har ny utrustning som har fungerat perfekt fram till  i fredags tar de ingen som helst hänsyn till utan de talar om att om de ska skicka ut en tekniker och han inte hittar något fel så kommer det kosta oss tusentals kronor. Telia skulle aldrig erkänna att deras nät svajar. En lustig detalj är att när jag har klagat här på bloggen ett par gånger så brukar det funka bättre ett tag. Undrar varför???

Jag hade tänkt lägga ut Fototrissen men ingenting funkar just nu.

One thought on “Telias förbannade internet

  1. Jonas Colbro

    Hej Bibbi, Jag heter Jonas och jobbar på Telias kundservice.

    Beklagar verkligen att du haft sådana problem med din tjänst.

    Om du vill att jag skall se över problemet så gör jag gärna det du kan kontakta mig på http://proof.telia.se/enkatpoll.asp?ProofID=15515 så skall jag göra vad jag kan för att hjälpa dig vidare.

    Med vänliga hälsningar
    Jonas Colbro, Telia kundservice

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

