Fototriss del 136: Många

Så var det dags för veckans Fototriss. Temat den här veckan är Många. Första tanken var ju alla blommor som finns utomhus. Men det blev inget av med den saken då det har regnat nästan hela dagen. När maken fixade middagen så dök min bilder upp.

Först en bild på många brödkrutonger.

Sedan en bild på många små kycklingbitar.

Och sista trissbilden är på många blad av romansallad.

Detta var min triss den här veckan. Fler trissar på temat Många hittar du HÄR!

Om du inte redan räknat ut vad bilderna till slut blev så kommer en bonusbild på reslutatet: Ceasarsallad. Mycket gott!

7 thoughts on “Fototriss del 136: Många

  1. Nett

    Och det där ser ju hemskt gott ut, jag älskar sallad och är det kyckling så älskar jag destu mera 🙂

  2. blogfia

    Tack för rara ord om mina bilder – blir så glad 🙂
    Dina bilder gör mig supersugen på denna läckerhet 🙂

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

