Fototriss del 137: Platta

Dags för fototriss. Veckans tema är Platta. Ett utmanande tema för mig som gillar att försöka ta nya bilder till trissen. Har funderat fram och tillbaka sedan igår när jag fick reda på temat. Bestämde mig till sist för att satsta på dessa platta saker.

Brädor är Platta.

Sedan blir det Platta betongplattor.

Mattor är Platta och de ligger Platta på golvet. För det mesta i alla fall.

Japp, det var mitt bidrag till veckans triss. Nu ska jag gå HIT och titta på fler Platta trissar och det tycker jag att du också ska göra.

10 thoughts on “Fototriss del 137: Platta

  1. AKO

    Jag brukar också försöka ta nya bilder till Fototriss, det är ju lite av tjusningen med det hela, men denna gång fuskade jag faktiskt. Märker att du också gillar kort skärpedjup när du fotar. 😉

  2. Kerstin

    Fina platta foton. Gillar den med de platta brädorna allra mest. Jag är nämligen lite extra svag för det materialet:=)

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

