Torsdag, en bra dag

Torsdag är egentligen en väldigt bra dag i veckan. Känslan på torsdagen är att veckan snart är slut eftersom fredagen vanligen följer strax efter. Måndagen är långt bakom och långt framför. En trevlig dag helt enkelt. Att jag tyvärr är vansinnigt trött eftersom jag hade skitsvårt att somna igår kväll samt att när jag väl hade somnat envisades med att vakna med jämna mellanrum. Jag tror att en av anledningarna till att jag vaknade då och då är att jag misstänker muskelinflammation i en en ryggmuskel som gjorde att så fort jag la mig på höger sida vaknade av smärta. Visst är livet kul ibland?

Ovanpå allt detta så håller de på att stöka ordentligt på makens arbetsplats så det ENDA han snackar om (värre än vanligt) är sitt arbete. Han har inte en susning om vad som händer här hemma eller hur det går för ungarna i skolan eller någonting annat. Ibland när jag påpekar att han är väldigt enkelspårig i sitt snack så kommer en pliktskyldig fråga om hur jag har haft det på jobbet. Men så fort jag börjar svara så märker jag att han slutar lyssna och då tystnar jag. Det är liksom ingen idé att berätta något för en vägg.

Till sist några bilder från tidigare ikväll.

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

