Ditt och datt

Så var middagen avklarad och jag är proppmätt. Känner mig urkig rent generellt. Måste komma igång med träningen igen. Den har sackat nästan helt efter Venedigresan och jag mår inte bra av att inte träna. Så det tar vi tag i efter jobbet i morgon för det här funkar inte.

Mors Dag är det idag om ni har lyckats missa det. Jag har varit och hälsat på min mor och Anna (mor till min brors barn) på kyrkogården. De hälsar. Lite galghumor har ingen dött av.

Den här veckan blir skön. Bara tre arbetsdagar eftersom jag har tagit semester på fredag och kommer att befinna mig på annan ort.

Uppdatering: Jag glömde ju att visa vad jag fick av maken i Mors dags-present – en berlock till mitt Pandora-armband.

One thought on “Ditt och datt

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

