Deltar inte den här veckan

Jag kommer nog inte att delta i fototrissen den här veckan heller. Jag har inga som helst idéer till temat den här veckan som är Åldrande så jag hoppar över det.

Helgen har varit underbar. Värmen kanske var i överkant igår eftersom jag roade mig med inhandling och städning. Inte så smart i den värmen för svetten bara rann och jag hann inte dricka ordentligt. På eftermiddagen fick jag huvudvärk så jag drack en halvliter vätska och somnade på soffan. Idag har det inte varit lika varmt men likförbannat skönt. Både igår och idag har grannen på ena sidan för ett jäkla liv. De har bestämt sig för att bygga ett trädäck över hela tomten på framsidan och det låter.

Nu är det söndag kväll och imorgon börjar arbetsveckan igen. Sonen börjar på sitt sommarjobb så han ska upp ännu tidigare än vanligt. Men han jobbar bara 4 veckor så det ska nog funka det också. Företaget han sommarjobbar på brukar dela upp sommarlovet i två perioder så att fler ungar får sommarjobba. Ganska smart tycker jag.

Några bilder från tidigare idag.



2 thoughts on “Deltar inte den här veckan

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

