Trött och regnig fredag

Så var det då fredag. Igår kväll så låg jag i en och en halv timme och försökte intala mig att det visst gick att sova hungrig. Fem i tolv konstaterade jag att jag hade fel. Så jag gick upp och tog en macka och ett glas mjölk och då var det ju bara borsta tänderna ytterligare en gång så det tog en stund till innan jag kom isäng och lyckades somna. Sen lyckades jag vakna några gånger mellan ett och sex också. Så jag sov väl 4-4,5 timmar vilket är väldigt mycket för lite för mig som behöver 7-8 timmars sömn. Mycket kaffe har tagit mig igenom dagen. Men klockan fyra nu på eftermiddagen somnade jag på soffan och sov ett par timmar medan dottern spelade musik på sin dator ett par decimeter från mina öron. Men nu är jag lite piggare i alla fall.

Idag har solen lyst med sin frånvaro och regnet har fallit mer eller mindre hela dagen. Det var först nu på kvällen som regnet behagade dra vidare. Vad fotar man då? Jo, då satte jag på närbildslinserna och fotade regndroppar.

 

2 thoughts on “Trött och regnig fredag

  1. rasmus1994

    Hej faster Bibbi. Nu har jag äntligen skrivit i min blogg igen. Ska skriva mer nu under sommaren.
    Du tar alltid så fina bilder, tycker dom är jättefina.
    Kram Rasmus

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

