Jag försöker och försöker

Ni får stå ut med fler bilder på droppar. Vilken dag som helst kommer jag att ta den perfekta droppbilden. Den perfekta droppbilden kanske bara är en illusion men jag har goda förhoppningar om att jag någon gång i mitt liv ska få ta en bild som är så där supernöjd med. Till dess får ni hålla till godo med de bilder som jag anser vara okej.


Den här bilden är på när dropparna träffar vattenytan i vattentunnan.


Strax innan krocken med vattenytan.


Och medan är i luften.

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

