Önskar er en Glad Midsommar

Så var det dan före midsommarafton. Regnet har strilat ned större delen av dagen men slutade strax efter det jag slutade jobba idag. Så jag har faktiskt sett solen!

En de värsta trafikhelgerna har tagit sin början så ni som skall ut och kör/åka bil – ta det väldigt försiktigt. Det är bättre att komma för sent än inte alls. Jag vet hur det är att förlora nära och kära i bilolycka och jag kan inte rekommendera det. Det gör fruktansvärt ont och det gör ont länge.

Själv tänker jag befinna mig hemma och den längsta sträckan som jag kommer att köra är en sväng till Maxi i morgon bitti för kompletteringshandling. Planeringen inför morgondagen är att tvinga sonen att dammsuga, maken att rengöra toaletterna, dottern att plocka undan saker samt själv ägna mig åt att ta bort ogräs i trädgården. Sen får vi väl se om det kommer att fungera också.

Om jag inte hinner med något inlägg i morgon så:

GLAD MIDSOMMAR!

 
Och ni kommer inte undan droppbilden. Ja vad tusan, det har ju regnat i flera dagar nu. 😉

2 thoughts on “Önskar er en Glad Midsommar

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

