Trist på flera sätt

Jag har fullt upp just nu men inte mycket att skriva om. Det blir ju lite tråkigt i längden att höra om mitt arbete eftersom det inte sker så stora saker där. Om det sker något out of the ordinary så återkommer jag med det. Dagens största händelse på jobbet var att P fyllde år och bjöd på tårta. Trevligt.

Fick just ett samtal från min bror där han talade om att han numera har katter hemma. Det är detsamma som att säga till mig att jag inte kommer att hälsa på honom mer eftersom jag är väldigt allergisk mot katter. Suck! Orkar inte kommentera detta mer.

Update: Just är det väldigt mycket små äckliga saker i luften som jag är allergisk mot, bl.a. gräspollen i otroliga mängder. Inte ens min medicin hjälper fullt ut. Det gör att jag har det ganska jobbigt rent andningsmässigt. Om jag då dessutom skulle utsätta mig för katter så skulle det bli etter värre. (Kul ord det där – etter)

Några bilder från idag.

One thought on “Trist på flera sätt

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

