Kvällspromenad

Så har det åter igen blivit torsdag igen. En helt onödig upplysning om ni har kollat almanackan men om ni inte har det så har ni nu koll.

Som vanligt har det varit varmt idag men vi jobbar på ändå. Väl hemma blev det en lätt middag och efter det så tvingade jag med maken på en liten promenad ut i Erstaviksskogen. Jag känner mig som en soffpotatis av rang så nu var det dags att göra något åt det igen. En början är att gå en promenad. Och då tar man kameran med sig om man är jag. Och som tur är så jag det.

Vår promenad gick bland annat längs bygdens golfbana.


Det här är några som har råd att betala avgiften till en av de dyrare golfklubbarna.


Den här rosen växte tillsammans med en himla massa likadana rosor på en buske längs promenadvägen.


Och så här ser den ut när jag lekt med den i Lightroom.

I morgon är det FREDAG!

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

