Japp, så är det

Ni som är Fb-vänner vet det men kanske inte ni andra. Jag fyller år idag så grattis på mig. Min födelsedag har inneburit en massa arbete vilket är helt naturligt eftersom jag befunnit mig på arbetet. Väl hemma så hade maken, på min begäran, lagat spagetti carbonara. Mycket gott! Sedan fick jag öppna paket. Det var tre till antalet och innehöll askar från Pandora med en berlock i varje. Me like a lot! Tack, mina älsklingar. Jag fick också en påse med praliner från Puss & Kram Choklad. Sedan tog maken och jag en promenad ned till sjön eller havet som dottern säger. Okej, hon har rätt, det är ju en del av havet. Första bilden är på ett fågelbad i röd granit som jag och min bror med familjer gav min far i en för tidig födelsedagspresent igår. Jag gjorde dumheten att bära den alldeles själv från uthämtningsstället till bilen. De vägde 20 kilo när jag jag började bära men när jag till slut kom till bilen så vägde den minst 100 kilo. Mina armar gör ont idag. De andra bilderna är från kvällens promenad.

 

One thought on “Japp, så är det

  1. Anki

    Det är en fröjd att se dina bilder. Du får dom så levande!
    Passar på att säga grattis även här. Du hade en fin dag, trots arbete.
    Kan tänka mig att fågelbadet vägde betydligt mer vid framkomsten till bilen :-))

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

