Tran spotting

I dag var vi i väg med fjärde lasset till återvinningsstationen. Jätteskönt att få rensat men jobbigt. På hemvägen så fick vi syn på en trana intill vägen. Jag hade som tur var kameran med mig så det blev några bilder. Hemma igen så har jag börjat lacka skivorna och maken har städat sin bil. Jo, jag passade på att dammsuga och torka av min lite invändigt också.

Ja, det var dagens rapport från landet. Vi avslutar med en av bilderna på tranan.

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

