Ett himla liv

Jag har fortfarande inte vant mig vid att gå upp klockan sex än trots att det var tredje arbetsdagen idag. Men det ska väl gå bättre så småningom.

Ett himla liv har det varit idag – bokstavligen. Ett oväder med blixt, dunder samt tillhörande ösregn behagade att ha sin väg rakt över oss idag. Lite jobbigt då jag känner av varenda blixt som ett tryck i huvudet som leder till huvudvärk och illamående. Inte migränhuvudvärk men jobbigt ändå. Men det lättade när de mörka molnen dragit förbi. Tog en liten promenad men det enda intressanta att fota var de nya ovädersmolnen som var på väg in.

 

One thought on “Ett himla liv

  1. Anki

    Usch! Jag blir både dålig och skräckslagen så jag vet inte vad som är vad. Till och med dina bilder ser hotfulla ut, men ändå så vackra. Naturen är ju en fin skapelse, trots oväder :-)) Ha en bra kväll och så hoppas vi du slipper oväder inatt!

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

