Fototriss del 144: Så här ser det ut där jag är (del 12)

Foto-trissen började redan förra veckan efter sommaruppehållet men jag hade inte tid att vara med då. Så vi tar nya tag den här veckan. Temat är Så här ser det ut där jag är. Jag och dottern var en sväng och handlade men jag hade inte kameran med mig då. Resten av dagen har jag varit hemma och pysslat omkring så mina bilder blir från min lilla trädgård.

Första bilden är på Blomsterböna som klättrar omkring på en spaljé. Andra bilden är pelargoner som blev av med alla vissna blommor igår och tredje bilden är på mina tomater (plommontomater) som bara växer och växer. Nu äntligen har en av dem börjat skifta färg så vem vet, vilken vecka som helst kanske jag får smaka på en.

Fler trissar om hur det ser ut på olika platser i och utanför landet hittar ni om ni klickar på bannern.

 

6 thoughts on “Fototriss del 144: Så här ser det ut där jag är (del 12)

  1. Pialotta

    Triss i godsaker för både ögat o gommen 🙂 Tomater har vi oxså.. ett antal röd och grönstrimliga och ett antal helgröna ännu .. hoppas de flesta hinner mogna.. så gott:)

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

