En kvinnlig Hitler

Så var måndagen snart över och andra arbetsveckan har tagit sin början. Skolan börjar inte förrän om en vecka så de har sommarlov fortfarande. Fast i morse klev dottern upp med mig. Hon har bestämt sig för att gå och simma så jag körde henne till badhuset på vägen till jobbet.

Läste lite nyheter på nätet och vi kan väl konstatera att USA har producerat ytterligare en läskig människa – Michele Bachmann. Sarah Palin verkar som ganska harmlös om man jämför. Denna totalt IQ-befriade kvinna är mer lik Adolf Hitler än någon annan politiker jag hört talas om. Om man bortser från extremvänstern och extremhögern alltså. Den här obehagliga människan lockar tydligen många amerikanare att rösta på henne. Det säger en hel del om vilken begåvningsnivå som finns over there. Jag ryser.

Om den människan lyckas med sitt uppsåt att bli president i USA kommer världen, men framför allt USA, att bli en mycket sämre plats.

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

