Störigt matsmältningssystem

Magkatarren har tyvärr hittat tillbaka med full kraft så min dag har varit skitjobbig. Arbetstakten blev lidande men jag lyckades ta mig igenom dagen till slut. Köpte något urkigt på hälsokostbutiken på lunchen som räddade eftermiddagen. Jag läste inte om när man skulle hinka i sig eländet så jag tog det direkt efter jag ätit. Det var väldigt nära att lunchen blev oäten igen. Läste sedan att man ska inta urkigheten mellan måltiderna. Man lär sig så länge man lever.

Nog snackat om mitt eländiga matsmältningssystem. Jag hade kameran med mig idag och tog några bilder.


När jag såg nästa grej så blev jag full skratt och var bara tvungen att ta en bild. En bil som kör omkring på knappar. Vart är tråden som håller fast den vid bilen? Kanske bara jag som assossierar konstigt men det får ni ta.

2 thoughts on “Störigt matsmältningssystem

  1. tantmarit

    Vilket elände du har, men en kul bild fick du till! Jag tänkte också på knapp, men det är klar, jag är ju knäpp… Har flera tusen knappar sorterade efter färg…! 😉

  2. Anki

    Elände med magkatarr, men testa det jag rekommenderade när du får tag i det. Riktigt bra! Vad köpte du som var så vidrigt? :-))
    Först när jag såg bilderna såg jag bara proffsigheten.Sen läste jag texten och då såg jag bara en knapp,hahaha! Häftigt!

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

