Statusuppdatering

Söndag eftermiddag. Tänkte ni skulle få en uppdatering på min fysiska status eftersom jag har gnällt så mycket sista tiden. Hostan är bättre men inte bra. Det vore ju bättre om den var bra, det vill säga borta men den turen har jag inte än. Jag har skippat axelstödet eftersom min axel nu får hänga fast av sig själv. När axelstödet börjar kännas obekvämt så brukar det vara dags att lägga bort det. Ryggen känns fortfarande av men inte värre än att jag kan leva med det utan att ta en massa piller. Så, nu är ni uppdaterade vad gäller de sakerna.

Hade tänk att publicera min fototriss men det blir nog inget av med det den här veckan. Ämnet är Tro Hopp och Kärlek. Inte helt lätt visade det sig när jag började fundera på vad som skulle illustrera de sakerna. Okej, Tro har jag flera förslag på och Kärlek också men Hopp – icke. Vi får väl se om jag får tid att roa mig senare i veckan.

Det kommer att vara väldigt mycket veckan som kommer. I morgon måste jag få iväg lönerna. Tisdag så har vi utbildning på nya mobila växeln på jobbet. Onsdag blir förhoppningsvis ett litet andningshål. Torsdag fyller maken år. Fredag så går vi över till nya växelsystemet på jobbet, jag skall vara vittne och bröllopsfotograf på eftermiddagen. På lördag har vi födelsedagsfikat för maken. Det känns som om jag borde vara helt frisk för att palla med veckan som kommer. Suck!

One thought on “Statusuppdatering

  1. Anki

    Bra att du uppdaterar och gnälla har man lov att göra då man är kass 🙂

    Inte det lättaste att illustrera hopp. För mig kan det innebära en slags längtan och en förtröstan. Man kan ju söka tips på illustrationer på googles bildsök och då är det bättre att söka på det engelska ordet…bättre bilder då 😉

    Ser väldigt spikat ut och förstår att det inte känns så taggat om du inte är helt okey. Men kommer dag, kommer råd så ta det för vad det är och i den mån du orkar. Du hade kunnat vara sängliggande också och då hade någon annan gjort allt 😉 Eller hur?

    Kram och krya på dig!

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

