Intensiv vecka

Nu har jag roat mig med att gå igenom länkarna i min bloggpromenad och uppdaterat listan lite. Det är ju bra om jag har länkarna till de bloggar jag läser i listan som jag kallar Bloggpromenad.

I övrigt har den här veckan varit ganska instensiv. Fick en lustig kommentar på mitt senste inlägg. Jag raderade den eftersom den uppenbarligen var skriven av en konstig människa strax före två på natten. Han tyckte att jag gjorde mänskligheten en tjänst med att inte fotografera eftersom mina bilder var pinsamma. Ingen förklaring till varför han tyckte att de var pinsamma dock. Weird. Sen skulle han ge mig livsråd också. Förstod inte riktigt vad han menade med dem. Min slutledning var att han var störd eller full.

Själv anser jag att om man ska lämna en kommentar så ska man läsa igenom hela inlägget och verkligen kolla att man har förstått vad som står innan man kommenterar. Sen om man har kritik så ska den vara konstruktiv. Man skriver inte saker som man inte skulle säga öga mot öga. Att ange en konstig mailadress som hänvisar till någon annan gör inte saken bättre heller.

På jobbet har vi gått över till mobil växel och det verkar faktiskt ha fungerat. Jag hade mardrömmar natten innan om allt som kunde gå fel och antagligen var det därför som det flöt på.

I går behagade broderskapet att gifta sig. Det bidde en borgerlig vigsel, den långa versionen på 3 minuter. Viss skillnad mot mitt eget bröllop för 18 år sedan. Jag gifte mig i kyrkan och det tog minst en halvtimme med alla musik och snack. Efter vigseln igår så var det fika med de närmaste. På min brors sida var det hans två söner, pappa, jag, maken och dottern. Bruden hade sina föräldrar, en hel drös med syskon med respektive samt sina egna tre döttrar samt ett barnbarn. Det var en upplevelse.

Jo, jag tog en massa bilder men ni får inte se dem eftersom jag inte publicerar bilder på mina nära och kära. Nu blir väl konstiga-kommentar-nissen glad. 😉

One thought on “Intensiv vecka

  1. Anki

    Höll på att missa din blogg ikväll då jag sett en bra film i två timmar 🙂

    Såna kommentarer är inte bara idiotiska, utan även utan tvivel ”pinsamma” Så han projicerade över sin egen pinsamma uppenbarelse på dina bilder!
    Jag bara älskar att titta på dom och gillar allt det proffsiga, så han har ingen talan. Full eller inte… 😀

    Trött nu och lägger mig med en bra bok. Sov gott, Bibbi och tack för att du delar med dig av både blogg och SNYGGA bilder 🙂

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

