It takes all kinds…

Det var attans vad den här veckan bara försvann fort. Det är redan fredag kväll och jag börjar bli hungrig. Borde antagligen fixa något att äta snart.

Ja, vad har då hänt den senaste tiden? Bl.a. är Kadaffi äntligen borta för gott, översvämningar i Thailand (stackars satar) och några jävla idioter har hackat sig in på diverse sajter och spridit ut användarnamn och lösenord. De är så lågt stående att de bl.a. har snott lösenord för småtjejer på Facebook och jävlats med dem. Patetiska varelser som ägnar sig åt sådant istället för att utnyttja sina datakunskaper till något kreativt och smart. Det enda de uppnår med detta är förakt från oss andra. Jag fattar inte varför vissa ska jävlas med andra bara för sitt eget nöjes skull och för att visa andra hackers att de kan. Nu lär väl någon av dem försöka att hacka sig in på min blogg och jävlas. De lär i så fall få en polisanmälan på sig omgående.

Nä, nu tänker jag inte orda mer om de svinen för då blir jag bara ännu mer upprörd.

Jag önskar er en trevlig helg med två färgglada bilder från idag. Första bilden är blad från ett prydnadskörsbärsträd som står på allmänningen utan för vårt hus. Andra bilden är på min fars japanska blodlönn som har en osannolik röd färg nu på hösten.

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

