Ljus i mörkret

I kväll var maken och jag på kyrkogården och satte ljus på mammas och svägerskans grav. Det är så vackert på Allhelgona på kyrkogårdar med alla ljus. Jag försökte ta en bra bild men eftersom jag inte hade något stativ eller något att stötta kameran med (det ser inte bra ut om man lägger kameran på en gravsten) så har jag raderat de bilderna. På vägen hem så passade jag på att ta några bilder i farten då maken körde. Bilderna blev väldigt abstrakta men jag gillar dem.

Nu önskar jag er en underbar helg.

2 thoughts on “Ljus i mörkret

  1. Eva-Lena

    Tack Bibbi, för din kommentar hos mig, den värmde! Så betydelsefullt att få höra att en ens ord och bild, betyder något för någon annan, tar med mig…. 😉

    I bland är det så härligt att fota abstrakt och här har du lyckats alldeles super med det, härliga bilder, härliga färger, ögat blir glad….

    Önskar dig en fin helg/E-L

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

